Regulamin świadczenia usług

Dokonanie rezerwacji przez serwis lupolo.pl oznacza akceptację poniższego regulaminu.

Przedpłata

Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest uiszczenie przez Gościa zadatku, w ciągu 24 godzin od momentu złożenia rezerwacji
Płatności można dokonać za pomocą przelewu online (Przelewy24) lub tradycyjnego.
Wysokość zadatku wynosi 20% ceny pobytu.
Warunkiem zameldowania jest wpłata reszty opłaty za pobyt, najpóźniej 2 dni przed przyjazdem.
W przypadku braku jednej z wpłat i braku kontaktu ze strony Gościa, rezerwacja może zostać anulowana przez obiekt.

Anulacja

Rezerwacja nie może być anulowana lub zmieniona bezkosztowo.
Koszt anulacji lub zmiany rezerwacji, do 2 dni przed przyjazdem, wynosi 20% ceny pobytu.
Koszt anulacji lub zmiany rezerwacji, po tym dniu, wynosi 100% ceny pobytu.

Reklamacje

Wszelkie reklamacje prosimy składać pod numerem telefonu +48 694 149 723 lub na adres email: krakow.nocleg@gmail.com
Reklamacje można składać od momentu rezerwacji do momentu wymeldowania.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 7 dni roboczych .
Pełne dane firmy: Radosław Bocheński Lupolo
ul. Zagrody 12/1-7, 30-318 Kraków
NIP 586-206-04-45
REGON 120915643
Biuro obsługi klienta: ul. Zagrody 12, 30-318 Kraków

Zameldowanie i pobyt

Godziny zameldowania i wymeldowania są widoczne w ofercie i powtórzone w mailu z rezerwacją.
Dzień przed przyjazdem, po potwierdzeniu całej płatności, wysłany zostaje kod do samodzielnego zameldowania.
Na miejscu nie ma recepcji lub przechowalni bagażu.
Płatny parking publiczny jest dostępny wzdłuż ulicy.
Palenie w pokoju jest zabronione ale zostało wydzielone miejsce w oficynie.
Organizacja imprez i przyjęć jest zabroniona.
Zwierzęta nie są akceptowane.